«Қарағанды Су» ЖШС сумен жабдықтау және су бұру қызметтері тұтынушыларының назарына жеткізеді Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу Комитетінің Қарағанды облысы бойынша департаментінің       2025 жылғы  24 қаңтардағы № 10-ОД бұйрығына сәйкес реттелетін қызметтерге арналған инвестициялық бағдарламалардың бекітілуіне, стратегиялық тауар (электр энергиясы, сатып алынған су) құнының өзгеруіне байланысты, статистика деректері бойынша өңірдегі экономикалық қызмет түрі бойынша орташа айлық жалақының өзгеруі,  сондай-ақ, «Қарағанды Су» ЖШС-нің 2025 жылғы 24 қаңтардағы № 81 бұйрығына сәйкес сумен жабдықтау қызметтерінің бекітілген тарифтік сметасының көлемі ұлғаюына және нақты шығындарының қысқаруына байланысты 2025 жылғы 1 ақпаннан бастап қолданысқа енгізіле отырып, 2025 жылға арналған тарифтер бекітілді:             1. Сумен жабдықтау қызметтеріне: Магистральдық құбырлар (техникалық су) арқылы су беру ҚҚС есебімен      1 м3 үшін 53,5 теңге мөлшерінде; Халық үшін ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 180,07 теңге мөлшерінде; «Оқжетпес-Т» ЖШС үшін ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 169,75 теңге мөлшерінде; «Теплотранзит Қарағанды» ЖШС үшін ҚҚС есебімен 1 м3 үшін            269,38 теңге             мөлшерінде; «Қарағанды Энергоцентр» ЖШС үшін ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 266,46 теңге мөлшерінде; Бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдар үшін  ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 873,66 теңге мөлшерінде; Басқа заңды тұлғалар үшін жылына тұтыну көлемі 5 мың м3 аспайтын ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 662,85 теңге мөлшерінде; Басқа заңды тұлғалар үшін жылына тұтыну көлемі 5 мың м3 және оданда көп        ҚҚС             есебімен 1 м3 үшін 1465,13 теңге мөлшерінде.               2. Су бұру қызметтеріне: Халық үшін ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 234,80 теңге мөлшерінде; Бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдар үшін  ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 1006,72 теңге мөлшерінде; Басқа тұтынушылар үшін ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 988,72 теңге мөлшерінде.

Новое обращение пользователя Индира

ID - 1690

Сұрақ

Здравствуйте!!! Ранее обращалась к Вам с вопросом следующего содержания:
"Уважаемый Табигат Кабденович! По рабочему вопросу пришлось общаться с начальником службы безопасности Вашей организации Жакишевым Муратом Ермековичем. Довожу до Вашего сведения что воспитанного, цивилизованного, не говоря уже о деловом разговоре, не получилось!По причине того, что Мурат Ермекович грубит и бросает телефонную трубку. Прошу обратить внимание на этику общения Ваших сотрудников!!! Ваша организация является "лицом" нашего города и не хотелось бы, чтобы "благодаря" таким людям складывались плохие ассоциации о Вашей организации.Спасибо!

Индира - 06/02/2015 - 18:08"

...ответ на данное обращение так и не поступил. Судя по Вашим ответам другим жителям блога на простых диспетчеров и работников Караганды Су сразу принимаются меры по дисциплинарному взысканию, почему же данный случай обходите стороной??? У нас существует Закон РК "О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц " в котором установлены сроки для рассмотрения обращений, которые Ваши юристы должны знать.

Жауап

Уважаемая Индира!
По Вашему обращению 2 июня 2015 года сразу же было проведено внутреннее служебное расследование.
Факты, изложенные Вами, подтвердились при прослушке аудиозаписи входящих телефонных звонков.
В отношении начальника Службы безопасности Жакишеву М.Е. применены меры дисциплинарного воздействия с удержанием из заработной платы.

Генеральный директор Зейнұлқабден Т.