«Қарағанды Су» ЖШС сумен жабдықтау және су бұру қызметтері тұтынушыларының назарына жеткізеді Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу Комитетінің Қарағанды облысы бойынша департаментінің       2025 жылғы  24 қаңтардағы № 10-ОД бұйрығына сәйкес реттелетін қызметтерге арналған инвестициялық бағдарламалардың бекітілуіне, стратегиялық тауар (электр энергиясы, сатып алынған су) құнының өзгеруіне байланысты, статистика деректері бойынша өңірдегі экономикалық қызмет түрі бойынша орташа айлық жалақының өзгеруі,  сондай-ақ, «Қарағанды Су» ЖШС-нің 2025 жылғы 24 қаңтардағы № 81 бұйрығына сәйкес сумен жабдықтау қызметтерінің бекітілген тарифтік сметасының көлемі ұлғаюына және нақты шығындарының қысқаруына байланысты 2025 жылғы 1 ақпаннан бастап қолданысқа енгізіле отырып, 2025 жылға арналған тарифтер бекітілді:             1. Сумен жабдықтау қызметтеріне: Магистральдық құбырлар (техникалық су) арқылы су беру ҚҚС есебімен      1 м3 үшін 53,5 теңге мөлшерінде; Халық үшін ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 180,07 теңге мөлшерінде; «Оқжетпес-Т» ЖШС үшін ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 169,75 теңге мөлшерінде; «Теплотранзит Қарағанды» ЖШС үшін ҚҚС есебімен 1 м3 үшін            269,38 теңге             мөлшерінде; «Қарағанды Энергоцентр» ЖШС үшін ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 266,46 теңге мөлшерінде; Бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдар үшін  ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 873,66 теңге мөлшерінде; Басқа заңды тұлғалар үшін жылына тұтыну көлемі 5 мың м3 аспайтын ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 662,85 теңге мөлшерінде; Басқа заңды тұлғалар үшін жылына тұтыну көлемі 5 мың м3 және оданда көп        ҚҚС             есебімен 1 м3 үшін 1465,13 теңге мөлшерінде.               2. Су бұру қызметтеріне: Халық үшін ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 234,80 теңге мөлшерінде; Бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдар үшін  ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 1006,72 теңге мөлшерінде; Басқа тұтынушылар үшін ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 988,72 теңге мөлшерінде.

Новое обращение пользователя Инна

ID - 9150

Сұрақ

20.11.20 обратилась в отделения караганды су в п.актас это какой-то кошмар обслуживания оставляет желать лучшего разговаривает по хамски ни бейджика ни маски у неё нет.яхотела узнать по своим начисления смотреть по всей видимости она не хотела поэтому вела себя вызывающи как будто я к ней в гости пришла.В итоги начисления посмотрела с горем пополам.Обратите пожалуйста внимания на данного работника как звать не знаю ни бейджика ни вывески ничего нет.

Жауап

Уважаемая Инна!

По Вашему обращению,в котором Вы не указали   адрес, сообщаем, что  с менеджера Ново-городского абонентского участка Службы сбыта п. Актас Вечер С. А. взято письменное объяснение, была проведена отдельная разъяснительная беседа о соблюдении  правил служебной этики и вежливом обращении с потребителями. В отношении менеджера Актасского абонениского участка  приняты меры дисциплинарного взыскания в виде замечания. 

ТОО «Қарағанды Су» приносит Вам свои извинения .

Надеемся на взаимопонимание с Вашей стороны и дальнейшее плодотворное сотрудничество.

В соответствии со статьей 12 Закона Республики Казахстан «О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц», Вы вправе обжаловать решение, принятое по обращению, в вышестоящем органе или в суде.

 

 

С уважением,

 Заместитель генерального директора по сбыту и закупкам Г. Рахимжанов